Strona Główna juliapaulette O mnie juliapaulette facebook juliapaulette instagram juliapaulette

15 sierpnia 2016

Kuskus z Warzywami


Witajcie,

dzisiaj coś kolorowego, wakacyjnego - kuskus z warzywami.

Aby go przygotować należy posiadać:

-1 cukinię (moje plastry mają jednakową wielkość, ponieważ używałam metrowej, wąskiej cukinii)
-100 g pomidorków koktajlowych
-3-4 jajka
-pół żółtej i pół czerwonej papryki
-liście rukoli
-ok. 200-300 g kuskusu
-oliwa z oliwek
-zioła prowansalskie, sól, pieprz do smaku

Kuskus ugotowałam z kostką drobiową i dodałam mrożoną włoszczyznę. Gotowy wysypujemy na dnie naczynia, w którym będziemy podawać naszą wegetariańską potrawę. Kolejną warstwę tworzymy z rukoli. Cukinię pokroić w plastry, paprykę w kostkę, a pomidorki przekroić na pół. Całość smażyć kilka minut na 1-2 łyżkach oliwy - do zrumienienia. Warzywa wykładamy na rukolę, a na wierzchu układamy uprzednio ugotowane jajka. Skropić sokiem z cytryny i oliwą, doprawić solą, ziołami prowansalskimi i świeżo zmielonym pieprzem.

Smacznego!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz